S
Sven
hace 10 días · Gezonde Recepten
quinoa salade en ik doe hem al de hele zomer
Eigenlijk had ik dit al eerder moeten posten want ik maak 'm echt bijna wekelijks.
Gewoon quinoa koken, laten afkoelen, en dan whatever er in de koelkast ligt. Ik doe er komkommer in, cherrytomaatjes, wat rode ui, een handvol rucola. En dan een dressing van citroen en olijfolie, beetje zout. Dat is het.
Komkommer en rode ui snijd ik echt heel dun want anders is het te veel. En die quinoa moet echt afgekoeld zijn anders wordt de rucola slap en dat is zonde.
quinoa (ik doe altijd een kopje droog), halve komkommer, handje cherrytomaatjes, kwart rode ui dun gesneden, rucola, citroen + olijfolie + zout.
Post-surf eet ik 'm soms met een eitje erbij. Werkt goed voor mij qua energie, merk echt dat ik daarna niet meteen weer trek heb. Maar ook gewoon als lunch op een rustige dag.

2 me gusta
4 comentarios