M
Merel
hace 3 días · Gezonde Recepten
frozen yoghurt bark en ik snap nu waarom iedereen het doet
Griekse yoghurt uitgespreid op bakpapier, bevroren fruit erop, beetje honing, een nacht in de vriezer. Dat is het.
Ik had het al een paar keer voorbij zien komen en altijd gedacht ja leuk maar ook niet echt een maaltijd hè. Maar op een avond van 28 graden en totaal geen zin om iets te doen — gewoon geprobeerd.
Echt goed. En de Griekse yoghurt geeft best wel wat eiwitten dus het is niet alleen maar snack zonder inhoud. Ik gebruik bevroren mango en frambozen want die had ik nog, maar in principe doe je er gewoon in wat je lekker vindt. Chiazaad erop als je dat in huis hebt, maar het hoeft echt niet.
Breekt als chocolade uit de vriezer. Beetje kinderachtig maar dat vind ik dan juist gezellig.

1 me gusta
5 comentarios