← Training & Prestatie
J

Jesse

hace 26 días · Training & Prestatie

echt verschil gemerkt door wat ik eet voor training

Vorige week twee keer de box in met letterlijk hetzelfde WOD, zelfde gewichten, zelfde tijdstip. Maar de eerste keer was ik gewoon dood na ronde 3 en de tweede keer ging het lekker door. Enige verschil? De eerste keer had ik eigenlijk niks gegeten voor het trainen. Dacht dat het wel zou gaan. De tweede keer gewoon een banaan, wat rijst, mijn creatine opgelost en klaar. Ik weet dat dit niks nieuws is maar ik snap nu pas echt hoe groot dat verschil is. Niet een beetje. Enorm. Het voelde bijna als twee verschillende mensen die dezelfde workout deden. Ga er nu serieuzer mee om, gewoon omdat ik lui was met eten voor training en mezelf eigenlijk tekort deed.
echt verschil gemerkt door wat ik eet voor training
1 me gusta 2 comentarios

comentarios (2)

K
Kim hace 25 días

hoelang voor training eet jij die banaan + rijst?

M
Mark hace 25 días

ik doe ~45min van tevoren

¿Quieres comentar?

Descarga la app para unirte a la conversación

¿Quieres participar?

Únete a la comunidad Matcha & CO. Comparte recetas, consejos y conecta con personas como tú.